Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu www.araskrmivo.sk, www.aras.sk (ďalej len e-shopu)
pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom systému elektronického obchodu
Článok I. – Všeobecné ustanovenie a vymedzenie pojmov
1.1 Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.
1.2 Predávajúcim a prevádzkovateľom e-shopu je firma HQ MAX s.r.o., Dr.Vl. Clementisa 10, 82102 Bratislava, IČO: 36354376, IČ DPH: SK2022174495, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu BRATISLAVA I, oddiel Sro, vložka číslo: 40300/B.
1.3 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá vyplnila a odoslala objednávku prostredníctvom webovej stránky predávajúceho, dostala oznámenie o prijatí objednávky e-mailom a uhradila kúpnu cenu.
1.4 V prípade ak kupujúci nie je spotrebiteľom, a teda sa jedná o nákup tovaru za účelom podnikania, tak sa zmluvné vzťahy riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v platnom znení.
1.5 Predmetom objednávky (ďalej len „tovar“) sú všetky produkty a služby zverejnené na stránkach e-shopu.
Článok II. – Cena
2.1 Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné (s DPH).
2.2 Cenou tovaru uvedenou na stránke e-shopu sa rozumie cena v momente vytvárania objednávky.
2.3 Celková cena pri objednávke je celková cena objednaného tovaru, vrátane nákladov na dopravu. Cena za dopravu sa odvíja od požadovaného množstva tovaru, rozmerov a celkovej hmotnosti a vybraného spôsobu dopravy. Cena za prepravu bude vypočítaná v procese vytvárania objednávky. Kupujúci má nárok na dopravu zdarma v prípade, že celková cena objednaného tovaru presiahne 50 Eur s DPH.
2.4 Všetky akciové ceny platia len do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je výslovne uvedené inak. Predávajúci je povinný kupujúceho bezodkladne upozorniť, ak akciový tovar bol v čase odoslania objednávky vypredaný a z tohto dôvodu nie je možné kupujúcemu tovar doručiť. Kupujúci je oprávnený po oznámení tejto skutočnosti od zmluvy odstúpiť.
Článok III. – Objednávka
3.1 Objednávka vzniká výberom tovaru kupujúcim, vyplnením objednávkového formuláru a následným potvrdením procesu objednávania v e-shope. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby. O doručení objednávky informuje predávajúci kupujúceho potvrdzovacím e-mailom, ktorý automaticky vygeneruje elektronický systém e-shopu.
3.2 Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre kupujúceho záväznou.
3.3 Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.
3.4 Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
3.5 Kupujúci súhlasí s vystavením faktúry v elektronickej forme, ktorá bude odoslaná na jeho e-mailovú adresu, ktorú uviedol vo svojej objednávke. V prípade žiadosti môže predávajúci poslať kupujúcemu faktúru v tlačenej forme na adresu, ktorá je určená ako adresa doručenia tovaru.
Článok IV. – Platobné podmienky
4.1 Za objednaný tovar v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
- platba vopred na základe zálohovej faktúry – bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho,
- dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej kuriérske služby alebo Slovenskej Pošte (platba kuriérovi pri preberaní tovaru alebo pri prebratí na pošte).
4.2 Kupujúci si môže zvoliť spôsob platby, ktorá mu vyhovuje. Svojou voľbou spôsobu platby dáva najavo výslovný súhlas s poplatkami, ktoré sú uvedené pri konkrétnom spôsobe platby. Kupujúci má v procese vytvárania objednávky možnosť zvoliť platbu bez poplatkov pri úhrade platby vopred bankovým prevodom.
4.3 Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu tieto typy zliav:
- zľava na základe jednorazového zľavového kupónu, ktorý kupujúci zadá v procese vytvárania objednávky.
- zľava z ceny za registráciu v e-shope,
- zľava za opakovaný nákup.
Kupujúci si môže uplatniť zľavu v procese vytvárania objednávky v prípade, že má nárok na jej uplatnenie. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.
Článok V. – Dodacie podmienky
5.1 Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
5.2 Ak je tovar skladom, je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase (zvyčajná doba 1 – 10 pracovných dní).
5.3 Ak sa v objednávke nachádza viacero druhov tovaru a časť z nich nie je v okamihu objednávky skladom, predávajúci sa zaväzuje bezodkladne o tom informovať kupujúceho, pričom kupujúci môže súhlasiť doručením čiastočných dodávok alebo objednávku stornovať.
5.4 Spolu s tovarom je kupujúcemu vystavená faktúra (daňový doklad).
5.5 Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný (ak nie je v objednávke uvedené inak).
5.6 Kupujúci si môže zvoliť spôsob prepravy, ktorá mu vyhovuje. Svojou voľbou spôsobu prepravy dáva najavo výslovný súhlas s poplatkami, ktoré sú uvedené pri konkrétnom spôsobe prepravy alebo za podmienok uvedených v článku II. týchto Všeobecných obchodných podmienok, bod. č. 2.3).
5.7 V prípade, že si kupujúci objednal prepravu kuriérom, predávajúci zabezpečí prepravu prostredníctvom prepravnej spoločnosti. Termín doručenia tovaru sa riadi podmienkami prepravnej spoločnosti.
5.8 V prípade, že si kupujúci objednal prepravu prostredníctvom služby prostredníctvom Slovenskej pošty, riadi sa dodanie tovaru podmienkami týchto spoločností.
5.9 V prípade, že si kupujúci by požadoval osobný odber tovaru, bude mu umožnené tovar prevziať na adrese HQ MAX s.r.o., Dr. Vl. Clementisa 10, 82102 Bratislava alebo po dohode s predávajúcim na inej adrese podľa dohody. Doba uskladnenia tovaru je 5 pracovných dni od potvrdenia objednávky. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme v tejto lehote, bude jeho objednávka stornovaná.
5.10 Kupujúci je povinný tovar pri preberaní vizuálne skontrolovať.
5.11 Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Výhradu k tovaru uvedie kupujúci buď na preberací list, alebo vyhotoví s prepravcom škodový zápis. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodnej udalosti s dopravcom, dodaný nový výrobok bez závad alebo mu bude poskytnutá primeraná zľava, ak s tým bude kupujúci súhlasiť v zmysle reklamačných podmienok.
5.12 Kupujúci je v prípade dodania poškodeného tovaru oprávnený odstúpiť od zmluvy.
Článok VI.
Záručná doba
6.1 Záručné podmienky sa riadia ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení. Základná záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Zo záruky sú vyňaté vady, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť (bod 1.5, 1.6 a 1.7 Reklamačných podmienok). Záručná doba na použitý tovar je 12 mesiacov.
6.2 Na vybraný tovar je možné uplatniť rozšírenú záruku, pokiaľ to výrobca umožňuje. Rozšírená záruka v trvaní viac ako 24 mesiacov sa riadi osobitnými podmienkami príslušného výrobcu tovaru. Súčasťou rozšírenej záruky je riadne vyplnený Záručný list tovaru.
6.3 V prípade, že kupujúcim nie je spotrebiteľ (článok 1, bod 1.4) záručná doba na tovar určený pre podnikateľské účely je 12 mesiacov.
Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva
7.1 Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom zaplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
7.2 Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.
Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy
8.1 Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo bez storno poplatku do doby expedície tovaru. Zrušenie objednávky je potrebné vykonať písomnou formou prostredníctvom elektronickej pošty ešte v deň, kedy kupujúcemu predávajúci dodanie tovaru potvrdí e-mailom.
8.2 Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť číslo objednávky alebo úplné kontaktné údaje kupujúceho.
8.3 V prípade, že platba za tovar bola uhradená na účet predávajúceho najneskôr deň pred expedíciou tovaru a teda predávajúcemu nevzniknú náklady spojené s odoslaním tovaru, bude kupujúcemu táto suma bez storno poplatku vrátená do 14 dní bankovým prevodom na účet určený kupujúcim (je potrebné zadať názov banky, číslo účtu a číslo banky), pokiaľ sa s kupujúcim predávajúci nedohodne inak.
8.4 Kupujúcemu, ktorý nie je spotrebiteľom (článok 1, bod 1.4), právo na storno kúpnej zmluvy bez poplatku nevzniká. V tomto prípade môže kupujúci vrátiť tovar po predchádzajúcej dohode s predávajúcim. Tovar musí byť nepoškodený, bez známok užívania, zabalený v originálnom obale. Kupujúcemu je v prípade storna účtovaný poplatok vo výške 20% z predajnej ceny tovaru. V prípade, že kupujúci žiada o výmenu za iný tovar, môže byť storno poplatok znížený až na 5% z predajnej ceny.
Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
9.1 spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
9.2 Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku.
9.3 Predávajúci vráti zaplatené plnenie za tovar / službu kupujúcemu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo ak spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru. To neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
9.4 Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
9.5 Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje za tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
9.6 Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán
10.1 Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
10.2 Kupujúci je povinný:
- prevziať objednaný tovar,
- zaplatiť predávajúcemu cenu tovaru vrátane nákladov na doručenie tovaru,
- prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
10.3 Predávajúci je povinný:
- dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
- spolu s tovarom zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
Článok XI.
Ochrana osobných údajov
11.1 Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
11.2 Predávajúci neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
11.3 Predávajúci je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám.
11.4 Ak kupujúci súhlasil so spracovaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely, vyjadril súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
11.5 Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracovaním osobných údajov.
Článok XII.
Alternatívne riešenie sporov (ARS)
12.1 Predávajúci v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji a zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov s účinnosťou od 1.2.2016 informuje kupujúceho (spotrebiteľa), že v prípade, že nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie, alebo sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má tento právo obrátiť sa so žiadosťou o nápravu a to prostredníctvom poštovej adresy alebo elektronickej adresy aras@araskrmivo.sk
12.2 Ak predávajúci odpovie na žiadosť o nápravu zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, má kupujúci (spotrebiteľ) právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (subjekt ARS). Podľa zákona č. 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z. z.. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
12.3 Kupujúci (spotrebiteľ) môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO (RSO = riešenie sporov online), ktorá je dostupná online na tejto adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
12.4 Alternatívne riešenie sporov (ARS) môže využiť len spotrebiteľ. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi kupujúcim (spotrebiteľom) a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu je nižšia ako sumu 20 EUR. Subjekt Alternatívne riešenie sporov ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
Článok XIII.
Záverečné ustanovenia
13.1 Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny Všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých Všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
13.2 Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
13.3 Odoslaním objednávky si kupujúci prečítal Všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
13.4 Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu – www.araskrmivo.sk, www.aras.sk
13.5 Inak neupravené vzťahy v týchto Všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 513/1991 Z.z., Zákona č. 108/2000 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z., Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 391/2015 a ich novelizácií.
13.6 Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. januára 2017.
ORGÁN DOZORU:
Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27
odbor dozoru výkonu
tel. č.: 02/ 58 272 172 – 3; 02/ 58 272 106
fax. č.: 02/ 58 272 170
e-mail: ba@soi.sk
PREDÁVAJÚCI: HQ MAX s.r.o.
Dr.Vl. Clementisa 10
82102 Bratislava
IČO: 36354376
IČ DPH: SK2022174495
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu BRATISLAVA I, oddiel Sro, vložka číslo: 40300/B.
Mobil: +421 903 203 307 (pondelok – piatok: 9:00 – 16:00 hod.)
E-mail: aras@araskrmivo.sk
Bankové spojenie:
TATRABANKA: 26 2902 8915/1100
IBAN: SK61 1100 0000 0026 2902 8915
SWIFT:TATRSKBX
KS: 0008 – platba za tovar
VS: vaše číslo faktúry
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
1.1 Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
1.2 V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu môže vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 a nasl. Občianskeho zákonníka.
1.3 Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
1.4 Reklamácie mechanického poškodenia obalu výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky (článok 5, bod 5.8 Všeobecných obchodných podmienok).
1.5 Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
- k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
- nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
- zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
- poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
- používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v návode na použitie výrobku, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi.
1.6 Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
1.7 Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
1.8 Ak existuje oficiálne autorizované servisné stredisko výrobcu, ktoré je oprávnené prevádzať opravy, uplatní kupujúci právo na opravu u tohto v rámci záručnej opravy. V prípade, že nie je možné zaistiť opravu týmto spôsobom, zaistí opravu predávajúci.
1.9 Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu dodávateľa alebo na adresu autorizovaného servisného strediska. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
1.10 Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru v písomnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
1.11 Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.
V Bratislave 1.1. 2017